究極キャッスル攻防戦 Wiki
Advertisement

軍隊は強襲、ダンジョン、モンスター防衛戦で使用することができ、闘技場、ギルドボスイベントでは使用できません。

軍隊キャンプで各3段階別のユニットをそれぞれ雇用することができます。

Normally if a unit dies, you have to replace it with a new one, but this doesn't apply if you're attacked from another player while you're offline. Troops can't die from player attacks, so you won't be losing any of your units while offline. Troops used in battle can be used again, unless they are killed.

ユニットが死亡した場合は、新たに雇用する必要がありますが、あなたがオフラインで、他のプレイヤーから攻撃されている場合、これは適用されません。軍隊はプレイヤーの攻撃で死亡することはできませんので、オフライン時に、ユニットが消費されることはありません。彼らは倒されない限り再び使用することができます。 

  • すべての軍隊は、訓練場で確認することができます

Normal ノーマル[]

Normals troops attack Ground units only.

Guardian Hammer Dwarf Savage Ogre
ガーディアン ハンマードワーフ サベージオーガ

Ranged 射撃[]

Ranged troops attack Ground and Air units.

Hunter Centaur Shotgun Dwarf
ハンター ケンタウルス ショットガンドワーフ

Magic 魔法[]

Magic troops attack Ground and Air units.

Pyromancer Griffin Fairy Dragon
ネクロマンサー グリフィン フェアリードラゴン

Destructive 破壊[]

破壊タイプは塔を優先的に攻撃します。

Treant Mecha Man Ornithopter
トレアント メカマン オーニソプター
Advertisement