FANDOM


  • Max, what is "Atlanticore Boss" and is it somehow official name?

      Loading editor
    • Sorry, I am trying to describe the atlanticore that you face in hbm. It is the giant one.

        Loading editor
    • I've been in every single HBM from A1 to AF5. Haven't seen a giant atlanticore. What HBM is he exactly?

      Is it like Moltanica vs Giant Moltanica in HBM T?

        Loading editor
    • Yes he is like the Giant Molty. I guess he does not exist but I swear I thought he did.

        Loading editor
    • I think he means the demon in HBM Challenge 3. It has defelct skill lol. He is mistaken

        Loading editor
    • I also beat AF and I don't know what he's talking about. Took me a while to understand

        Loading editor
    • How did you beat HBM AF?

        Loading editor
    • You beat AF at 120k might? I highly doubt that!

        Loading editor
    • Hahahahaha. Screenshot or I start calling you Treseus #2

        Loading editor
    • whos treseua

        Loading editor
    • ) He is a contributor to this Wikia. 

      Or was, I haven't seen him online in a while.

      He is the first and only CC player with  4 or 5 (I forget how many they were) revitalize-5 crest sets.

        Loading editor
    • The one and only man in the world to have 5 full level 5 revite sets, and a power to make IGG give him a boss in LR anytime he wants. He is like a god!

      No he is (excuse my meaness) an Idiot. He lies about his stats and claims all these impossible things happened to him. It is a inside joke. And Ill give you one hold up!

        Loading editor
    • how cn u prove he lied

        Loading editor
    • Quadra, if I made a statement that the Moon is made of cheese would you believe me? 

        Loading editor
    • no but coincidences and extreme p2p players can make amazing thinss happen , theres a small chance i cn gt a legend every time i roll, but i cant judge because i dont know what statements he made.

        Loading editor
    • Well, statistics, um you can also add in the fact that his stories changed. Generally a lie catches itself. He at first said 5 sets of Revite then he made a pose saying he meant Revive but from the context of his comments he was lying. Also if you consider the fact that several of the highest spenders and highest of might players have yet to complete 5 sets of revites. That is...... over thousands of revites. Cmon tell me where have you seen that?

      I believe you mete! :). The cow jumped over the moon so he made the moon cheese with his milk!

        Loading editor
    • lol k nvr herd that

        Loading editor
    • It is true I tell you! Do you think I am crazy?!


      The moon is cheese.

        Loading editor
    • I did beat AF. I have most of my important heroes maxed. I am p2p, gotten 2 sm already. AF is fairly easy to beat. And as the person above said, p2p players do get an increase in percent of getting good stuff. I have a f2p smurf that gets crap stuff lol.

        Loading editor
    • I have heard of Treseus saying that in the past, don't know what happened to him now. How can you tell if another p2p has many full revite crest sets? I have 2 sets, close to 5 lol

        Loading editor
    • Most p2p players don't brag about their achievements. They don't have social media to post on or Youttube to show off their game

        Loading editor
    • You have only have 2 SM and every f2p hero?!

        Loading editor
    • Yeah yeah, excuses excuses. Look treseus if you did not beat it, its okay.

        Loading editor
    • You said you have destroyer and you only have 2 SM?

        Loading editor
    • You buy SM, then mino, then destroyer, then you can get another sm, its possible

        Loading editor
    • and another mino too

        Loading editor
    • I am not p2p so i do not know about how you get the rewards.

        Loading editor
    • then be one!! or research lol

        Loading editor
    • I do tapjoy events. But i do not waste my time on anything that gives less than 700gems.

        Loading editor
    • The ones that give more than 100 gems in tapjoy require you to either tell you to downlaod a game and play and then dont give you gems. or its the ones with endless surveys. Tapjoy don't even give you the measely 1-3 gems from watching 30 sec vids

        Loading editor
    • i did the only 3 download and play games that gave 700 gems. Out of the 3 of them i only got 1400gems.

        Loading editor
    • I got 3k gems max from doing Tapjoy lol. I quit, nowadays, I try one of those vids, and they dont give them to me. Tapjoy owes me a lot of gems, enough to award me a destroyer

        Loading editor
    • Galaxy, stop with the lies, buddy. Bragging is one thing. It is at least based on truths. In your case, you have crossed into the realm of fiction. 

      I don't think you are in Dino's guild (there are no 126k might players there).

      I don't think Dino's guild can get 1st every GW (they are sitting ducks with all of those inflated mights).

      I don't think you have 2 revite-5 crest sets (I don't think you even have 1 revite-5 crest set) at 126k might. You are probably, what LR level 17, 18? Hell, I don't think you have any lvl5 crest sets.

      I don't think you have passed AF. At 126k might, you may even be still stuck at HBM-T.

      I don't think you sweep insane 6-10. Or any insane 6. Or even insane 5. 

        Loading editor
    • Dayyyyuummmmm!

      @Galaxy, all you gotta do is post a screenshot of your accomplishments and ill be impressed for ever. If not then your gonna be the next idiot of the forum. :). Gotta call it like it is.

      Matter of fact, I beat HBM AX. With my 5 times evolved heroes and there 20/20 skills. Also beat Inferno Dungeons, all the way to 50-10. It had 10 Demons, 10 Centaurs, 10 Moltys and 2 Giant atlanticore bosses! I just had to use my deflection demon. Was a piece of cake.

      Oh and I am so much better than mete. My account makes metes look like yours :).

        Loading editor
    • Wow. That last comment hurt, man!

        Loading editor
    • Hehehehe you know its true! I am 80k and your like 23k?

        Loading editor
    • 24K now. Stop your shameless lies!!!!

        Loading editor
    • Lol! We are so dumb. Alright alright 24k wouldnt wanna cut your might short. I think if you 23k you can beat hbm AA and if your 24k you can beat AF. I wouldnt wanna fight galaxy, his account is beast. He has trevo everything!

        Loading editor
    • ow to best hbm i got in my bases, pd 140 lvl 5 skill, druid lvl 135 lvl 4 skill cupid 135 lvl 4 skill imo lvl 120 lvl 3 skill and siren 120 lvl three skill should i replace siren with tg or champ

        Loading editor
    • Probably TG. Siren does not affect them if they are behind her and if there are a lot of troops she still wont kill all of them, only 5. TG would be the better choice as he can strike down many at a time.

        Loading editor
    • Also work on PD's skill. It helps.

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
Give Kudos to this message
You've given this message Kudos!
See who gave Kudos to this message
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.